KAKO SMO SE UČILI DOMA

Proti koncu šolskega leta se nam je v osnovnih šolah le uspelo vrniti v šolske klopi. Eni bolj drugi manj zadovoljni, a dejstvo je, da je zares prava šola smiselna samo v živem stiku učencev in učiteljev. V aprilski številki časopisa Kočevska smo predstavili mnenje učiteljev o poučevanju na daljavo, v tokratnem zapisu na spletni strani šole pa smo za mnenje povprašali  učence.
Drugošolci: Bolj všeč nam je v šoli, ker se ura konča ob določeni uri; ker nam doma težijo;  učenje doma je težje, ker ni razlage; ker je v šoli odmor; ker so v šoli sošolci in ker včasih starši niso imeli časa. Meni pa je bilo dobro doma, ker mi je mami vse naredila.
Živa, Vid, Lina, Tia, 3. razred: Težko je bilo, ker včasih nisem razumela snovi in mi je morala razložiti mami. Bilo je tudi dobro, ker nam je učiteljica po računalniku pošiljala matematične igrice za vajo poštevanke. To sem zelo rada delala. Dobro je bilo, ko smo lahko nalogo delali kadarkoli. Super je bila športna abeceda – za vsako črko si moral narediti vajo, npr. za črko A si naredil 10 žabjih poskokov. Pri likovni smo delali metulje prijateljstva. Najtežje je bilo računanje s prehodom.
Lara, 4. razred: Ob določeni uri smo se povezali preko računalnika. Pogovarjali smo se, kaj počnemo, česa ne razumemo, pregledali načrt ocenjevanja preko videoklica. Vsak dan sem vstala ob 7. h in se lotila dela po urniku. Učiteljici sem domače delo pošiljala tudi preko vibra. Doma sem opravila tudi domače branje, tako da sem  posnela svoj govorni nastop s kamišibajem. Izbrala sem si zgodbico Zakaj Pafi ni ubogal nasvetov. Jaz nisem bila kot Pafi, ker sem upoštevala nasvete. Sem pa pogrešala sošolce in učiteljičino razlago.
Zala, 4. razred: Delo na daljavo mi je bilo zelo všeč. Nekatere stvari so bile zelo lahke, nekatere tudi težke. Pridobivanje ocen je bilo dobro, ker je lažje kot v šoli. Tudi učitelj za šport nam je dajal veliko nalog. Pri teh nalogah sem se zelo zabavala. Imeli smo tudi športne dneve v naravi. Karantena pa mi sploh ni bila všeč, ker nisem videla svojih prijateljev in tudi zato, ker mi je bilo dolgčas. Po drugi strani mi je bilo všeč, ker sem veliko stvari naredila sama in postala bolj samostojna.
Anja, 4. razred: Zame je delo na daljavo pomenilo lažjo šolo. Bilo je lažje kot v šoli, saj nas učiteljica ni preveč obremenjevala. Seveda sem tudi vesela, da smo se vrnili nazaj v šolo, saj mi starši niso mogli razložiti vsega. Vsak dan sem bila že zjutraj v smehu, saj nam je učiteljica pošiljala velikopozitivnih besed.
Vid, 4. razred: Karantena meni ni bila všeč, bil sem zelo osamljen in nisem se smel družiti s prijatelji. Pouk na daljavo pa ni bil slab, saj sem delal pri svoji babici, ampak vseeno ni bilo tako kot je v šoli.
Žanin, 4. razred: Šola na daljavo mi je bila še kar všeč, ker sem lahko malo dlje spala. Ocenjevanja so mi bila zelo všeč. Všeč mi je bilo to, da sem iz tekmovanj dobila pri matematiki odlično oceno. Všeč so mi bili tudi dnevi, ko sem s poukom končala pred 12.00 in sem imela več prostega časa. V karanteni mi je bilo že malo dolgčas, a sem se kmalu z nečim zaposlila.
Nik, 5. razred: Delo na daljavo je bilo zelo zabavno in poučno. Naloge niso bile niti pretežke niti prelahke. Pogrešal sem samo sošolce. Imeli smo dovolj časa, da smo lahko bili zunaj in se imeli lepo. Tehnični, športni in kulturni dnevi so bili zelo poučni. Bil sem zelo vesel, ko sem slišal, da gremo nazaj v šolo.
Domen, 6. razred: Šola na daljavo je bila super, ker si si predmete razporedil po svoje. Dlje sem spal, pa sem kasneje delal za šolo. Včasih mi je pomagala babi, večino pa sem naredil sam. Slabo je bilo to, da nisem videl sošolcev. Bil je tudi problem, ker ni bilo tiste prave razlage pred tablo, ko lahko sproti še kaj vprašaš. Navajen sem na razlago učiteljice. Veliko sem moral brati sam, kar mi ni všeč.
Lara, 7. razred: Učenje na daljavo je bilo zelo zabavno in meni osebno zelo všeč, ker sem se lahko zbujala, kadar sem želela. Učna snov ni bila težka, samo potruditi se je bilo treba. Bila je odlična izkušnja in z veseljem bi jo ponovila.
Ema, 7. razred: Čuden občutek je, ko zjutraj čakaš na budilko, da bi vstal in se uredil za šolo, a budilka ne zvoni. Vse je drugače. Pogrešala sem šolo, sploh sošolce in prijatelje. Na začetku sem se veselila dolgih počitnic, a sem kmalu ugotovila, da to niso počitnice. Občutek sem imela, da dobivamo trikrat več snovi. Moj delovni dan na daljavo je potekal tako. Zjutraj sem vstala in z mami sva skupaj pogledali, kaj moram narediti. Vse sva si zapisali na listek in počasi sem pričela z delom. Če kaj nisem razumela, sem učiteljici poslala sporočilo in ona mi je vse razložila, a vseeno sem pogrešala komunikacijo v živo. Med delom sem imela pavze. Če sem svoje delo prepozno poslala, so se spletne učilnice zaprle in nalogo sem poslala na mail. Delo na daljavo je imelo tudi majhne prednosti, saj sem si lahko sama razporedila svoj urnik. Vesela sem, da smo se lahko spet vrnili v šolo, pa četudi za malo časa.
Elma, Klara, Jana, Ajda, 9. razred: Na šolo na daljavo smo se morale kot učenke 9. razreda zelo prilagoditi. Pouk je potekal na vseh možnih straneh, učilnicah, večkrat so bili problemi s spletnimi povezavami. Všeč nam je bilo, da smo si urnik lahko razporedile po svoje. Nekateri učitelji so se zelo trudili in nam pošiljali natančna navodila, ampak zadostili smo željam vseh. V devetem razredu je bilo veliko snovi in smo veliko svojega prostega časa posvetile delu. Smo pa zelo veseli, da smo se vrnili nazaj. Vrnitve smo vesele tudi zato, ker se lahko zdaj pripravljamo na valeto, ki bo drugačna kot običajno, a nam to, da se lahko poslovimo od osnovne šole, res veliko pomeni.
Novinarski krožek
(Obiskano 131 krat, Število ogledov danes: 1)